niedziela, 29 września 2013

Autumn colours

Już myślałam że nie zdążę dzisiaj dodać żadnego posta, ale specjalnie oderwałam się na chwilkę od nauki.
Mam dla was dzisiaj prosty i wygodny zestaw odpowiedni zarazem do szkoły jak i na spacer. 
Myślę że taka kolorystyka idealnie pasuje do obecnej pory roku, a torebka w bordowym, ostatnio bardzo modnym kolorze wszystko ładnie podkreśla.














(kurtka-C&A, spodnie- new yorker, koszula- new look, kamizelka- vero moda, buty- nn, torebka- cropp)


35 komentarzy:

  1. Wspaniały zestaw, wyglądasz na prawdę cudownie! Taką parkę sama z chęcią bym ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja ! Świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietnie wygladasz:)

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz! Pozdrawiam cieplutko :))

    Zapraszam Cię do polubienia mojego fanpage'a na facebooku, będzie mi bardzo miło! <3
    ♥ p-ivonia.facebook.com


    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się ta kamizelka w połączeniu z bluzką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurtka i torba bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kamizelka i buty- najlepsze ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka z croppa <3 czaiłam się na taką karmelową, tylko zanim się opamiętałam, ktoś sprzątnął mi ją sprzed nosa, a jest taka rewelacyjna :( I teraz właśnie zaczynam zastanawiać się nad tą bordową... rzeczywiście robi wrażenie :D Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  9. JESTEŚ WSPANIAŁA!!! :* Jeszcze raz dziękuje za prezent :)) frv

    OdpowiedzUsuń
  10. you look very cute in your purple jacket :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zmienilabym buty bo te to nie moja bajka ale ogolnie bardzo dobrze Ciw tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, bardzo przypadła mi do gustu! :)

    pozdrawiam i z miłą chęcią obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello dear,
    would you like to follow each other's blogs on facebook and bloglovin? Btw, love your blog's design, so chic!

    Best wishes,
    Gabriella
    http://gabriellawolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. koszula i buty zdecydowanie na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna torebka, widać że masz zdrowe włosy :) piękne :) może obserwacja za obserwację ?

    OdpowiedzUsuń
  16. fantastyczny look!<3
    kurtka, torba, botki..świetne<3
    obserwuję i zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. beautiful photos <3 you're so pretty :)
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    Veronica

    OdpowiedzUsuń
  18. Czuć jesienny klimat w Twoim poście !! Zdjęcia rewelacja !!

    OdpowiedzUsuń
  19. Great post! You look so pretty! I like your blog. Maybe you can visit my blog and follow me on gfc and bloglovin.
    x

    OdpowiedzUsuń
  20. Lovely look, color of your parka is soo cool!
    Maybe you want to follow each other, let me know:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna torebka! :) Hype ode mnie ;) I ta jesień dookoła... jej, a ja nadal żyję latem i wakacjami^^

    Buziaki i uściski,
    Marentora :)

    www.marentora-everdream.blogspot.com - nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoja stylizacja jest bardzo ładna, fajna wygodna, codzienna :)

    Świetna torebka :) A oczy masz śliczne, w ogóle śliczna dziewczyna z Ciebie :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale jestes Urocza :) bardzo ładnie wyglądasz. Pozdrawiamy i zapraszamy do Nas :-* Patrycja & Daria

    loli-la-lu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Great post! Following you now!
    I hope to see you in my blog sometimes. Thanks! :)
    Kisses from VV!!

    www.voguelyvan.com

    OdpowiedzUsuń