wtorek, 3 czerwca 2014

3/06/2014


Hej! W mojej dzisiejszej stylizacji jako dodatek pojawi się torebka którą odkupiłam od pewnej vintedzianki. Jestem nią na prawdę zachwycona, bo od dawna takiej szukałam. Myślę, że pojawi sie tutaj wiele razy. Ze względu na pogodę jestem ostatnio trochę ograniczona co do stroju, niestety krótkie spodenki czy spódnice nie wchodzą w grę. Dlatego wybrałam czarne legginsy i bluzkę w ciekawy wzór. 
Według mnie wyszło całkiem dobrze, ale to już sami oceńcie :)






















19 komentarzy:

  1. Bardzo ładny top!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne masz włosy ;)
    a ze stylizacji najbardziej podoba mi się torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja ;)
    Bardzo podoba mi się torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna torba, lecz nie mój gust. Urocze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post :)! Uwielbiam Twój styl pisania ;)! A zdjęcia c u d n e!
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny outfit. jesteś piękna. <3 masz cudowne włosy :*
    Bardzo ciekawie piszesz więc zostaję z tobą na dłużej. :)

    Zapraszam na swojego bloga:
    aggie-agie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie dobrane dodatki, fajnie dopełniają całość

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka ty ładna *-* i śliczny outfit ^^
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. torba jest świetna! pasuje stylem do butów, a bluzka ma genialny wzór! jedna z lepszych stylizacji, które ostatnio widziałam na różnych blogach! :) oby więcej takich ;D

    http://weakbreath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie zwykłe stroje i koszuli w różne printy ;) wyglądasz świetnie :)

    http://women-are-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację, to pogoda niestety czasem naprawdę nas ogranicza. Ta torebka jest naprawdę niesamowita, sama też mam w planach kupić niebawem podobną, tylko od kogo ja swoją odkupię ;)

    +Jesteś może zainteresowana wzajemną obserwacją blogów?
    Zapraszam: adaszwarc.blogspot.com
    Pozdrawiam Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. moim zdanie też wyszło bardzo dobrze ;) śliczy outfit
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń