niedziela, 22 czerwca 2014

Dreams are made of you

Hej! Dzisiejsza stylizacja jest utrzymana w jasnych i pastelowych barwach. Połączyłam ze sobą białe legginsy z wysokim stanem, zdobione kolorowymi wzorkami i asymetryczną bluzę. Bardzo długo szukałam takich legginsów z wysokim stanem, aż w końcu trafiłam na nie w sh. Jestem bardzo zadowolona z ich zakupu. Idealnie komponują się z krótkimi topami czy też z krótszymi bluzami. I własnie taką bluzę wybrałam.
Myslę że taki zestaw bardzo dobrze sprawdzi się podczas letnich wieczorów lub chłodniejszych dni.



















(legginsy, bluza- sh, trampki- new yorker)



25 komentarzy:

  1. ciekawe legginsy i to jeszcze z sh :D

    OdpowiedzUsuń
  2. lovely look!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  3. cóż za niesamowite gęste włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę włosów! świetna stylizacja;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjecia i ich plener. Jednak połączenie do mnie nie przemawia.
    O masz kolczyk w pępku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Legginsy mają bardzo ciekawy wzór i fajnie komponują się ze sweterkiem :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądasz. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne połączenie :)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie ;)

    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę, aż trudno uwierzyć, że takie świetne rzeczy można wyłowić z Sh, tylko pozazdrościć takich perełek :) Świeny zestaw stworzyłaś, sama na pewno też spodnie z wysokim stanem zestawiłabym z krótkim topem, bądź sweterkiem :) super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają takie jasne stylizacje , masz świetną figurę *_*
    http://karollasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne legginsy!


    ps. a u mnie ? LATO I KOLORY W WERSJI FASHION :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale piekna! <3 pozdrawiam i zapraszam do siebie + obserwujemy? :)


    http://aguulek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. stylizacja jest swietna - wygladasz super ! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej:) Interesujący blog;)
    Co powiesz na wspolna obserwacje? Ja bardzo chetnie;)
    Zacznij a ja się odwdzięcze;)
    shootingdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. sweeeet!!!
    follow to follow?
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja :*

    Skomentujesz? :) Zaobserwujesz?

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/06/summer-time.html

    OdpowiedzUsuń