poniedziałek, 16 czerwca 2014

Fifteen

Dzisiaj chyba po raz pierwszy pojawi sie tutaj bardziej sportowy zestaw. W mojej szafie jest mało dresów bluz i typowo sportowych rzeczy, po prostu za nimi nie przepadam. Jednak połączenie które zobaczycie niżej jak najbardziej mi odpowiada i dobrze się w nim czuję. Bluzkę już pewnie widzieliście na innych blogach, kupiłam ją już jakiś czas temu i świetnie nadaje się na upalne dni. Spodenki które niedawno wyszukałam w sh idealnie do niej pasują i są na prawdę bardzo wygodne. Do tego trapmki typu slip-on, 
w których się po prostu zakochałam! Krokodyli wzór na prawdę mnie zauroczył. 























(spodenki, torba- sh, bluzka- cropp, buty- aliexpress.com)

25 komentarzy:

  1. Bardzo fajna, luźna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. great look! love it!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  3. sportowo jest, ale nie w moim guście - może dlatego, że ze sportem się nie lubimy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A really cool & sporty hot weather outfit - thumbs up for the perfect focus on black and white items (^___^)b!

    xoxo from Germany
    Vernissage ♥ Cream

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnie! :) Bardzo mi sie podoba top!
    xoxo
    visit me soon on http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę super zestaw! T-Shirt podbił moje serce, mimo że wolę eleganckie ciuszki. Buciki też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great look honey. Love the cool b/w look on you. Stunning pics.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna ta siatkowa koszula! Interesująca całość!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny zestaw! ta koszulka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  11. super zestaw, mega buty! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Really nice outfit, dear! I love the top and the shoes!
    Have a nice evening!
    <3
    http://theshimmeroflife.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  13. ja chce te buty! z butami slip-on się już spotkałam, ale ten wzór mnie zauroczył kompletnie. ;) no i spodenki też fajne, w życiu bym nie powiedziała że z sh. ;)
    pozdrawiam serdecznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. What a nice outfit dear! I love that shirt it's amazing <3
    Have a wonderful evening <3
    Isabella
    glam-of-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Such a cool look. ;-)
    Lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia i ciekawy blog + Zapraszam do mnie :) http://olu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietna notka i sluczne zdjecia :*
    Cudowna bluzka *-*

    Zapraszam c: http://lusialuska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. ŚWIETNY BLOG ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy i z pewnością wrócę :)
    zapraszam do mnie :*
    może obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja, a bluzka jest mega boska ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie przepadam za ubraniami w takim stylu. Każdy ma inny gust :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny zestaw. Taki sportowy. Buzka jest jak dla mnie.
    Widzę plastry na piętach.. skąd jak to znam ;c

    OdpowiedzUsuń