wtorek, 1 lipca 2014

Black swan

Hej Kochani! Jak wam mijają wakacje? Ja zabrałam się za duuuże porządki w szafie, mam bardzo dużo ubrań w których wogóle nie chodzę pomyslałam że wrzucę trochę rzeczy na vinted. Może któras z was się zainteresuje? niektóre rzeczy są nowe z metkami, pod postem dodam kilka przykładowych rzeczy. 
A tutaj link do vinted: klik
Co do dzisiejszego zestawu, to postawiłam w nim na prostotę. Zwykłe jeansy, delikatna bluzeczka z motywem łabędzi i trampki typu slip on. Jest u mnie dosc chłodno więc wzięłam ze sobą czarną ramoneskę, która pasuje praktycznie do wszystkiego.



.
















A teraz kilka rzeczy z mojego vinted zapraszam!:
jeśli któraś z was nie ma konta a była by zainteresowana jakąs rzeczą można się ze mną skontaktować poprzez e-mail: madeleine248@wp.pl

Asymetryczne spodenki BooHoo NOWE! klik


Bluzka baseball atmosphere: klik


Żakiet w pieski atmosphere: klik


Szorty moro new yorker: klik


Top z nadrukiem klik


Sukienka Cropp NOWA: klik


Koszula mgiełka Papaya: klik


38 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz, fantastyczna bluzeczka, fantastyczny ma print! Cudne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Very pretty :) x

    http://lilemilyjane.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. trampki są suer:) bluzeczka zresztą tez:) Ps zapraszam do mnie na nowy post!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka, buty, ekstra;)
    Zapraszam do nas, zapraszam do obserwacji, może coś przyciągnie Twoją uwagę i znajdziesz u nas coś dla siebie
    http://wearefashionkilla.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Paulina:)

    OdpowiedzUsuń
  5. też by mi się przydały jakieś porządki! haha
    świetne zdjęcia i outfit, jesteś piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna stylizacja sliczna bluzka ta na poczatkowych zdjeciach ja tez lubie czasem wybrac sie na miasto w czyms zupelnie zwyklym spokojnym ale zjawiskowym

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza bluzka :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. też muszę w końcu powystawiać ciuchy na vinted. Świetnie wyglądasz!:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post. :)
    Ja dopiero zaczynam, zapraszam do siebie, warto zaobserwować i śledzić nowości: http://madamedouillet.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wyglądasz. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne wyglądasz! :))

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny zestaw :) masz ciekawą twarz, a w twoich oczach widać jakiś taki ekscytujący niepokój.

    OdpowiedzUsuń
  13. buty są świetne!


    ps. a u mnie? FASHION W B&W :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dosyć klasycznie, ale i za razem bardzo ładnie! Świetny zestaw ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne spodenki z vinted, szukam takich tylko całych białych, jakbyś wiedziała gdzie mogę dostać - byłabym ogromnie wdzięczna. :)
    Zapraszam do siebie ♥
    www.thejolliness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. you look so lovely, dear!
    great shoes)

    xx
    http://yuliasi.blogspot.ru/
    love, Yulia

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz niesamowicie ładne włosy :)

    http://mickeymousegirlsss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzka jest rewelacyjna :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna bluzka bardzo mi się podoba. niby zwykła a coś ma w sobie

    OdpowiedzUsuń
  20. very inspirational blogger! <3


    follow my blog http://justrosesarered.blogspot.com and I'll follow yours right away!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny nadruk na bluzce:) Super stylizacja i zdjęcia:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/07/home.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne zdjęcia i fajne ciuszki ;)
    bardzo podoba mi się twój blog; )
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice shirt. :)
    Would you like to follow each other? Just let us know, where (GFC, Bloglovin, Twitter) you are following us, and we follow you back. :)

    P&P style ❤ ☯ ☮ --- DIY --- fashion --- and more --- ☮ ☯ ❤

    OdpowiedzUsuń
  24. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    Śliczne zdjęcia <3
    Obserwujemy? Czekam na odpowiedź ;*
    BLOG: • http://my-littleee-world.blogspot.com/ •
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. jesteś cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna stylizacja trafiłaś w moje gusta, w takiej czuję się najlepiej..bardzo ładnie wyglądasz :)
    obserwuję i liczę na miły rewanż :)
    pozdrawiam :*

    thezuuzaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna bluzeczka, którą masz na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jesteś przepiękna, no!

    drozdzikz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń