sobota, 30 sierpnia 2014

Autumn is comming

Dzisiaj przychodzę z  bardziej jesiennym postem. Już odkopałam z szafy cieplejsze sweterki i kurtki. W tym roku wybieram się na studia więc pozostał mi jeszcze miesiąc wakacji, postaram się go jak najlepiej wykorzystać. 
Niżej jedna z moich jesiennych propozycji. Luźny sweterek, lekko asymetryczna spódniczka, botki na platformie, a wszystko utrzymane w stonowanych barwach. Zapraszam do oglądania :*
























 (spódniczka- river island, sweterek, plecak-sh)

30 komentarzy:

  1. mój styl, uwielbiam takie formy!
    sweter jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny, jesienny set!
    Sweterek jest sliczny!
    <3
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy outfit ;)
    ale może jeszcze będzie ciepło , dziś na przykład u nas było słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny Look :) Zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam biale sweterki, a ten jest wyjatkowo ladny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna całość, najbardziej podoba mi się spódniczka i plecak:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestaw. Ja jeszcze ubierać będę szorty. Nie chcę witać jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna spódniczka, pasuje do sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super wyglądasz :)
    bardzo mi się podobają takie plecaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna spódnica!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)
    http://oliwia-moda-dodatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna spódniczka, podoba mi się jej połączenie z plecakiem. Sweter też śliczny, ale czegoś mi brakuje przy przejściu jego ze spódniczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. spodnica jest ciekawa ,ale w moim stylu plecak i buty -uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się spódniczka:)

    ____________________
    A dziś to co każdy lubi:)
    wyprzedaż szafy - część pierwsza!

    OdpowiedzUsuń
  14. SUPER KOCHANA! sUPER ZESTAWIENIE
    ♥ ♥ ♥
    Pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zestawienie:) Bardzo podoba mi się sweter.

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny klimacik fotek :)

    wrocilam z urlopu i nadrabiam zaleglosci blogowe. dziekuje za Twoj wklad u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co dziękować :) mimo ze nasze style troche sie róznią to lubie do Ciebie wpadac, bo zawsze znajdę cos dla siebie :*

      Usuń
  17. Chowaj ten swter i botki do szafy, lato wróciło!!! :) A tak serio to zestaw bardzo fajny i świetnie pokombinowałaś z fakturami, plecaczek dodaje tego czegoś co sprawia że zestaw staje się wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszkę się pospieszyłam, ale całe szczęscie ze ciepełko znów powróciło! :)

      Usuń
  18. podoba mi się :) spódnica i plecak świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne miejsce i super stylizacja:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/09/forever-young.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietnie sie prezentujesz <3
    Sliczna spodniczka *.*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    Obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie stylizacje zachowane w stonowanych kolorach *.*

    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie ze sobą wszystko połączyłaś :)
    pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zestaw! Na jaki kierunek się wybierasz? :)

    OdpowiedzUsuń