niedziela, 28 września 2014

Boyfriend jeans DIY

Spodnie typu boyfriend chyba już każda z nas zna. Już dawno chciałam je kupić, ale w końcu sama postanowiłam je zrobić. Długo zastanawiałam się jak uzyskać taki efekt aby było widać białe nitki, a nie zwykłe lekko poszarpane dziury. Najlepszym sposobem okazało się wyciąganie igłą każdej niebieskiej nitki z osobna. Zajęło to trochę czasu ale jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego. 
Niżej zobaczycie z czym je zestawiłam, mam nadzieję że się spodoba :)















(spodnie- DIY, koszula, torebka- sh, szpilki- nn)


30 komentarzy:

  1. Pięknie to wyglada ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. no super to wygląda! genialna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz:) Dziękuje za odwiedziny !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodnie i cudowna koszula!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. I really like these. the light color looks best on boyfriend jeans! good job :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz prześlicznie kochana :) zapraszam do mnie na nowy post :) buziaki :*
    PS obserwujemy?

    http://mowminessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz !! :) Śwetne spodnie :) zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kreatywne! I co najważniejsze bardzo fajnie wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super na Tobie leżą. Kocham boyfriendy ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. jednym słowem - super!!!


    ______________
    a u mnie?
    piękna, nietypowa bluzka w stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdybyś się nie pochwaliła, że te spodnie zrobiłaś sama to byłabym przekonana, że są kupione! Efekt końcowy jest super :) Pięknie w nich wyglądasz, bardzo Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze dzisiaj szukam w swojej szafie spodni do przeróbki! :-D
    Obserwuję i liczę, że wpadniesz do mnie i również zaobserwujesz, jeśli Ci się u mnie spodoba :-*

    www.jiffywithme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna koszula <3 mam podobną i bardzo ją lubię ;)
    zapraszam do siebie :)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne boyfriendy i koszula! Super ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Zastanawiałam się nad kupnem boyfriendów, ale widzę, że teraz sama je zrobię. :) Dzięki za radę! Świetnie wyglądasz w tych spodniach. Pasują do ciebie i ładnie się prezentują z resztą stylizacji. ;)

    Zapraszam na nowego bloga!
    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszula mnie zauroczyła. Fantastyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne są!
    fajnego masz bloga, obserwuję i zapraszam^^

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajnie wyglądasz! moim zdaniem jest to bardzo sexi look, a nic nie odsłaniasz ;) super!

    OdpowiedzUsuń
  19. efekt końcowy jest genialny ♥ bardzo podobają mi się te spodnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie zrobione!

    bajecznykoralik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne jeansy! wyszły Ci fantastycznie :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Love your outfit!

    Have a look at my newest post :)
    Love, Chiara from modemood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. spodnie wygladają jakby przygotowane przez profesjonalistów, także wyszło świetnie, ale koszula, wow, jest cudowna, uwielbiam takie perełki z sh, połaczenie vintage i moderny :)
    pozdrawiam
    AlicjaNu

    OdpowiedzUsuń
  24. Śmiały zestaw i uroczy w swej prostocie. Pięknie odzyskałaś dawny blask bluzki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny zestaw, spodnie super!! :) Uśmiechnij się! :)
    pajapaulina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń